Ви є тут

Методика навчання електромагнетизму в основній школі в умовах диференціації навчання

Автор: 
Бурак Володимир Іванович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001214
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ПРЕДМЕТ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Аналіз сучасного стану методики навчання електромагнетизму
в основній школі .
1.1.1. Загальна характеристика розвитку методики навчання
електромагнетизму в основній школі
1.1.2. Аналіз методики навчання електричних явищ
1.1.3. Аналіз методики навчання магнітних явищ
1.1.4. Аналіз методики навчання явища електромагнітної індукції
1.2. Наукові основи методики навчання електромагнетизму
в основній школі за умов диференціації навчання
1.2.1. Психолого-педагогічні основи навчання фізики в основній школі
1.2.2. Диференціація навчання фізики та перспективи
її запровадження в основній школі
1.2.3. Генералізація навчального матеріалу курсу фізики
основної школи
Висновки
розділу
РОЗДІЛ
УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ, СТРУКТУРИ Й МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ
ЕЛЕКТРОМАГНЕТИЗМУ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ НА ЗАСАДАХ ГЕНЕРАЛІЗАЦІЇ ЗНАНЬ ЗА УМОВ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ .
2.1. Засади генералізації змісту, структури й навчального матеріалу
з електромагнетизму в основній школі
2.2. Розвиток початкових уявлень учнів про електромагнітну взаємодію
та електромагнітне поле
2.3. Удосконалення змісту, структури й методики навчання
розділу
"Електричні явища. Електричне поле".
2.3.1. Електричне поле. Електричний заряд.
Будова атома та електронна теорія .
2.3.2. Електричний струм у різних середовищах
2.3.3. Закони постійного електричного струму
2.4. Удосконалення змісту, структури й методики навчання
розділу
"Магнітні явища. Магнітне поле"
2.4.1. Магнітне поле електричного струму. Магнітні властивості
речовини та магнітне поле постійних магнітів
2.4.2. Дія магнітного поля на провідники зі струмом і на рухомі
електрично заряджені частинки .
2.5. Удосконалення змісту, структури й методики навчання
розділу
"Електромагнітна індукція. Електромагнітне поле"
2.5.1. Явище електромагнітної індукції. Електромагнітне поле .
2.5.2. Практичне використання явища електромагнітної індукції
2.6. Психолого-педагогічні особливості пропонованої методики
навчання електромагнетизму
2.7. Особливості навчання електромагнетизму в класах з непрофільним
вивченням фізики та на факультативних заняттях
Висновки
розділу .
РОЗДІЛ
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ.
3.1. Констатуючий експеримент .
3.2. Пошуковий експеримент .
3.3. Формуючий експеримент .
Висновки
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК