Ви є тут

Проблема збереження здоров'я молодших учнів у вальдорфській педагогіці

Автор: 
Лукашенко Ольга Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U001383
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЯ САЛЮТОГЕНЕЗУ ЯК ОСНОВА НАВЧАННЯ
Й ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
У ВАЛЬДОРФСЬКІЙ ПЕДАГОГІЦІ
1.1. Розвиток ідей здоров'язбереження учнів у педагогічній думці
1.2. Теоретичні засади розробки питань збереження здоров'я особистості
у вальдорфській школі
1.3. Якісні характеристики ефективності реалізації збереження здоров'я
школярів у вальдорфській педагогіці
Висновки до
розділу 1
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ШКОЛИ
ЗІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МОЛОДШИХ УЧНІВ.
2.1. Розробка навчальних планів і програм відповідно до концепції
салютогенезу.
2.2. Відбір форм і методів оволодіння школярами змістом освіти.
2.3. Педагогічні умови успішності забезпечення збереження здоров'я учнів.
Висновки до
розділу 2.
РОЗДІЛ 3. ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ПОЗИТИВНОГО
ДОСВІДУ ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ У ВІТЧИЗНЯНІЙ
ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ.
3.1. Аналіз результатів досліджень стану здоров'я вальдорфських школярів.
3.2. Перспективи впровадження досвіду вальдорфської педагогіки
в діяльність української початкової школи
Висновки до
розділу 3.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ.
ВСТУП
Актуальність