ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ГОВОРІННІ У СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ
1.1. Основні компоненти англомовної професійно спрямованої комунікативної компетенції в говорінні майбутніх менеджерів
1.2. Психолінгвістичні особливості англомовного професійно спрямованого говоріння
1.3. Дидактичні передумови формування англомовної професійно спрямованої комунікативної компетенції в говорінні
Висновки до
розділу І
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО ГОВОРІННЯ СТУДЕНТІВ - МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ
2.1. Процедура відбору навчального матеріалу
2.2. Система вправ для формування англомовної професійно спрямованої комунікативної компетенції в говорінні
2.3. Модель формування англомовної професійно спрямованої компетенції в говорінні
Висновки до
розділу ІІ
РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ
3.1. Методологія експерименту
3.2. Організація і проведення експерименту
3.3. Результати експериментальної перевірки запропонованої методики формування англомовної професійно спрямованої комунікативної компетенції в говорінні
3.4. Методичні рекомендації для формування англомовної професійно спрямованої комунікативної компетенції у говорінні
Висновки до
розділу ІІІ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922