ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ.
ВСТУП.
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОШУКОВО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ.
1. Педагогічний аналіз пошуково-інформаційної діяльності майбутніх учителів
1. Характеристика змісту і структури поняття пошуково-інформаційної компетентності майбутніх учителів
1. Рівнево-критеріальний аналіз сформованості пошуково-інформаційної компетентності майбутніх учителів
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ
МОДЕЛЮВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОШУКОВО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ.
2. Модель формування пошуково-інформаційної компетентності майбутніх учителів у процесі роботи зі словниково-довідниковою літературою
2. Характеристика основних етапів дослідження.
2. Експериментальна підтвердження ефективності моделі формування пошуково-інформаційної компетентності
Висновки до
розділу 2.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922