ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови
1.1. Поняття і сутність інформаційної культури в сучасних дослідженнях
1.2. Інформаційна культура як складова професійно-педагогічної культури вчителя англійської мови
1.3. Аналіз чинних програм, нормативних документів та підручників в аспекті досліджуваної проблеми
Висновки до
розділу .
РОЗДІЛ 2. Методика формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови
2.1. Педагогічні умови формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови
2.2. Система вправ з формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови
2.3. Експериментальна модель формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови з використанням розробленої системи вправ .
Висновки до
розділу .
РОЗДІЛ 3. Експериментальна перевірка ефективності методики формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови
3.1. Стан формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови в теорії і практиці вищої школи .
3.2. Підготовка та реалізація експерименту
3.3. Констатація та інтерпретація одержаних результатів .
3.4. Методичні рекомендації щодо формування інформаційної культури в майбутніх учителів англійської мови
Висновки до
розділу .
ВИСНОВКИ .
СПИСОК
- Київ+380960830922