ЗМІСТ
Перелік специфічних термінів, використаних у дисертації.
Перелік абревіатур, використаних у дисертації
ВСТУП.
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ФРАНЦІЇ.
1.1. Становлення системи професійної підготовки
фахівців соціальної сфери Франції
1.2. Актуальні проблеми теорії та практики підготовки фахівців
соціальної сфери в науково-педагогічній літературі
1.3. Сфери професійної діяльності та функції фахівця
соціальної сфери Франції
Висновки з першого
розділу
Розділ
СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ
СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ФРАНЦІЇ
2.1. Характеристика системи професійної підготовки
фахівців соціальної сфери Франції.
2.2. Початкова та середня професійна освіта фахівців соціальної сфери
2.3. Особливості вищої професійної освіти фахівців соціальної сфери
2.3.1. Вища професійна освіта І циклу у сфері соціальної роботи
2.3.2. Професійна підготовка фахівців соціальної сфери
ІІ циклу у вищих навчальних закладах
2.3.3. Вища професійна освіта фахівців соціальної сфери ІІІ циклу та
можливості післядипломної професійної освіти.
2.4. Особливості практичної підготовки
фахівців соціальної сфери
2.5. Форми та методи професійної підготовки
фахівців соціальної сфери
Висновки з другого
розділу
Розділ
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ФРАНЦІЇ
3.1. Основні напрями модернізації освіти фахівців соціальної сфери
Франції на початку ХХІ ст
3.2. Можливості творчого використання ідей французького досвіду
підготовки фахівців соціальної сфери в умовах удосконалення
професійної підготовки соціальних працівників в Україні.
Висновки з третього
розділу.
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922