ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ .
ВСТУП
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАКЛАДАХ .
1.1. Особливості організації самостійної роботи студентів у процесі фахової підготовки у вищому навчальному економічному закладі .
1.2. Характеристика оцінно-рефлексивної самостійності майбутніх економістів .
Висновки до першого
розділу.
Розділ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОЦІННО-РЕФЛЕКСИВНОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ.
2.1. Діагностика рівнів сформованості оцінно-рефлексивної самостійності майбутніх економістів.
2.2. Інтерактивна методика формування оцінно-рефлексивної самостійності майбутніх економістів у процесі фахової підготовки у вищому навчальному економічному закладі.
Висновки до другого
розділу .
Розділ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ІНТЕРАКТИВНОЇ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ОЦІННО-РЕФЛЕКСИВНОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
3.1. Реалізація інтерактивної методики формування оцінно-рефлексивної самостійності майбутніх економістів в умовах кредитно-модульної системи навчання .
3.2. Обробка та аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
Висновки до третього
розділу .
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ .
СПИСОК
- Київ+380960830922