ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
1.1. Наукове обґрунтування ключових дефініцій дослідження
1.2. Сутність феномену "інформаційна компетентність учителя початкових класів" та критерії її сформованості
1.3. Аналіз розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів у масовій практиці
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
2.1. Концепція розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти
2.2. Модель розвитку інформаційної компетентності вчителя школи І ступеня
2.3. Науково-методичне забезпечення розвитку інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
2.4. Організація, хід і результати формувального етапу експерименту
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922