Ви є тут

Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до спортивно-ігрової діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі

Автор: 
Свєртнєв Олександр Анатолійович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004872
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ …………………………………………
ВСТУП…………………………………………………………………………………
РОЗДІЛ I.
СТАН ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО
СПОРТИВНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ (ЗНЗ)
………………….………………………………………….
1.1.
Історичні аспекти впровадження спортивних ігор у практику навчання майбутніх
учителів фізичної культури ………………
1.2.
Законодавчо-правова база та практика спортивно-ігрової діяльності як основа
спеціалізації процесу навчання вчителів фізичної культури (на прикладі уроків з
елементами футболу)……………………………………………………………
Висновки до першого
розділу ………………………………….…
РОЗДІЛ II.
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО СПОРТИВНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗНЗ.……………………….………………….…
2.1.
Наукові засади моделі професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної
культури до спортивно-ігрової діяльності в ЗНЗ………………………………………………………………….
2.2.
Система професійних функцій і компетенцій шкільного фахівця зі
спортивно-ігрової діяльності та рівні їх сформованості .……
2.3.
Зміст моделі та авторської діагностичної методики інтеграції педагогічних,
фізкультурних та спортивних аспектів діяльності майбутнього вчителя фізичної
культури
2.4.
Модульно-рейтингова технологія підготовки майбутнього вчителя фізичної культури
до спортивно-ігрової діяльності.……………………………………………………………
Висновки до другого
розділу …………………………………………
РОЗДІЛ III.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО СПОРТИВНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗНЗ ………………………….…….
3.1.
Результати експериментальної роботи з упровадження моделі професійної
підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до спортивно-ігрової
діяльності в ЗНЗ……
3.2.
Методичні рекомендації щодо впровадження результатів дослідження в практику
роботи системи вищої педагогічної та загальної середньої
освіти.…………………………….……….
Висновки до третього
розділу ……………………………………….
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….…
ДОДАТКИ …………………………………………………………
СПИСОК