ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ .
1.1. Дистанційне навчання як психолого-педагогічна проблема.
1.2. Аналіз теоретичних засад дистанційного навчання в зарубіжній та вітчизняній науковій літературі
1.3. Історичний аспект та аналіз сучасного стану впровадження технологій дистанційного навчання в освітню практику
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ.
2.1. Загальна характеристика педагогічних умов організації дистанційного навчання студентів гуманітарних спеціальностей у педагогічному університеті.
2.2. Упровадження розроблених педагогічних умов у моделях організації дистанційного навчання студентів гуманітарних спеціальностей у педагогічному університеті.
2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи.Висновки до
розділу 2.ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК
- Київ+380960830922