ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ І
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТІВ
1.1. Теоретичні засади компетентнісного підходу у вищій освіті (огляд літератури за темою дослідження)
1.2. Інформаційно-комунікаційна компетентність та її формування як складова сучасної професійної освіти
1.3. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців у зарубіжних й вітчизняних університетах
Висновки до
розділу І
РОЗДІЛ ІІ
МОДЕЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
2.1. Утворення моделі формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів аграрних спеціальностей
2.2. Організаційно-методичні засади формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців аграрних спеціальностей у ВНЗ
Висновки до
розділу ІІ
РОЗДІЛ ІІІ
СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З АГРАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
3.1. Зміст і технологія формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів аграрних університетів
3.2. Практика застосування системи формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з аграрних спеціальностей
Висновки до
розділу ІІІ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922