ЗМІСТ
Перелік умовних скорочень
Вступ.Стор.
Розділ 1. Формування інтегрованого змісту технічних дисциплін професійної підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема
1.1. Еволюція формування структур і змісту навчальних дисциплін у контексті глобальних процесів диференціації й інтеграції
1.2. Стан вирішення проблеми інтеграції змісту технічних дисциплін у професійно-технічній освіті .
1.3. Вплив модульного підходу на розвиток інтегрованого змісту технічних дисциплін
Висновки до першого
розділу
Розділ 2. Теоретичні та методичні засади проектування динамічної структури професійної підготовки й інтегрованого змісту технічних дисциплін для технології модульного навчання професії у професійно-технічних навчальних закладах
2.1. Теоретичні засади проектування динамічної структури професійної підготовки й інтегрованого змісту технічних дисциплін для технології модульного навчання професії у ПТНЗ.
2.2. Методики проектування інтегрованого програмного змісту технічних дисциплін для модульного навчання професії.
2.3. Проектування інтегрованого змісту технічних дисциплін на рівні навчального матеріалу.
2.4. Методика оцінювання навчальних досягнень учнівВисновки до другого
розділу.
Розділ 3. Ефективність і результативність впровадження інтегрованого змісту технічних дисциплін у навчальний процес
3.1. Ефективність модульного навчання професії на основі
інтегрованого змісту технічних дисциплін
3.2. Дослідно-експериментальна перевірка результативності
інтегрованого змісту технічних дисциплін для модульного
навчання учнів за професією "Електромонтер з ремонту
й обслуговування електроустаткування ".
Висновки до третього
розділу
Висновки
Додатки
Список
- Київ+380960830922