ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ - КЛАСІВ ШКІЛ-ІНТЕРАНАТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Теоретичні основи дослідження проблеми виховання толерантності
1.2. Специфіка виховання толерантності у молодших підлітків шкіл-інтернатів.
1.3. Організація і результати констатувального етапу дослідження.
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ - КЛАСІВ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Організаційно-методична підготовка педагогів як умова виховання толерантності у молодших підлітків шкіл-інтернатів .
2.2. Оптимізація форм і методів виховання толерантності в учнів - класів шкіл-інтернатів.
2.3. Побудова взаємин педагогів з учнями на основі педагогічної підтримки.
2.4. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи .
Висновки до
розділу .
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922