ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО
РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЕКОНОМІКИ
В УМОВАХ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ.
Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя
економіки як педагогічна
проблема
Сутність та структура особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя
економіки.
Інтерактивне навчання як необхідна умова особистісно-
професійного розвитку майбутнього вчителя економіки
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПЕРЕВІРКИ
ТЕХНОЛОГІЇ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО
РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЕКОНОМІКИ В
УМОВАХ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ
Загальні питання організації та проведення експерименту.
Впровадження технології особистісно-професійного розвитку
майбутнього вчителя економіки в умовах інтерактивного
навчання
Результати експериментально-дослідної роботи
Висновки до другого
розділу.
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922