ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ
В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ І ПРАКТИЦІ
ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
1.1. Навчальний діалог, його сутність, значення, функції 1.1.1. Витоки
теорії навчального діалогу
1.1.2. Сутність поняття «діалог», його типи, вимоги до здійснення
1.1.3. Навчальний діалог як форма спільної діяльності
учнів і вчителя
1.2. Аналіз педагогічного досвіду організації навчального діалогу
в початковій школі
1.3. Теоретичне обґрунтування дидактичних умов організації
навчального діалогу молодших школярів
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ДИДАКТИЧНИХ УМОВ
ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Підготовка і проведення експерименту
2.2. Поетапна реалізація дидактичних умов організації
навчального діалогу учнів –-річного віку
2.2.1. Проектувальний етап
2.2.2. Мотиваційно-орієнтувальний етап
2.2.3. Дискусійно-пошуковий етап
2.2.4. Рефлексивно-підсумковий етап
2.2.5. Контрольно-корекційний етап
2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922