Ви є тут

Методика створення шкільних навчально-методичних комплектів з всесвітньої історії в основній школі

Автор: 
Камбалова Яніна Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003271
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ З ІСТОРІЇ ЯК ПРОБЛЕМА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ
1.1. Поняття «навчально-методичний комплект» у методичній традиції.
1.2. Функції навчально-методичного комплекту у процесі навчання історії.
1.3. Особливості створення навчальної літератури з історії стародавнього світу,
історії середніх віків та нової історії у ХVІІІ – на початку ХХІ століття.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ ІІ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ ТА ЗАПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ
КОМПЛЕКТІВ З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
2.1. Методичні принципи створення навчально-методичного комплекту з історії та
визначення його компонентного складу.
2.2. Методичні вимоги до створення навчально-методичного комплекту з
всесвітньої історії для основної школи та його окремих структурних компонентів.
2.3.Аналіз сучасної практики розробки та використання навчально-методичних
комплектів з всесвітньої історії в основній школі .
2.4. Розробка експериментальних навчально-методичних комплектів з всесвітньої
історії для основної школи та результати їх запровадження в навчальний процес
загальноосвітніх навчальних закладів.
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК