ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО
ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до
професійної діяльності
1.2. Роль і місце туризму в навчально-виховному процесі школярів
1.3. Професійна підготовка вчителів до туристсько-краєзнавчої роботи як засобу
виховання всебічно розвиненої особистості
1.4. Готовність майбутніх та вчителів-практиків фізичної культури до
туристсько-краєзнавчої роботи з учнями загальноосвітніх шкіл
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЯ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДО ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ
2.1. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до
туристсько-краєзнавчої роботи
2.2. Експериментальна перевірка ефективності моделі підготовки майбутніх
фахівців фізичного виховання до туристсько-краєзнавчої діяльності
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922