ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………….
РОЗДІЛ І. Теоретичні засади проблеми підготовки майбутнього вчителя до
впровадження дидактичних технологій у початковій
школі…………………………………………………………………………
Педагогічна сутність поняття «дидактична технологія початкової
освіти»………………….……………………………………………
Підготовка майбутніх учителів до впровадження дидактичних технологій як
педагогічна проблема……………………….…….
Висновки з першого
розділу…………………………………………………
РОЗДІЛ ІІ. Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів початкової
школи до впровадження дидактичних технологій………….
Стан підготовки студентів до впровадження дидактичних
технологій….………………………………………………………….…
Структурно-компонентний склад експериментальної моделі як педагогічної
системи………………………………………………
Характеристика критеріїв та визначення рівнів готовності майбутніх учителів
щодо впровадження дидактичних технологій……………………………………………………………
Висновки з другого
розділу………………………………………….………
РОЗДІЛ ІІІ. Процес і результати підготовки майбутніх учителів до впровадження
дидактичних технологій….………………….
Методика проведення експериментальної роботи……………
Інтенсифікація процесу підготовки майбутніх педагогів до впровадження
дидактичних технологій ………….…………
Результати формувального експерименту та їх аналіз………
Висновки з третього
розділу……………………………………………….…
ВИСНОВКИ……………………………………………….…………………
СПИСОК
- Київ+380960830922