ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади сенсорного розвитку дітей……………
1.1. Проблема сенсорного розвитку дітей у педагогічній теорії…….
1.1.1. Сутність сенсорного розвитку…………………………………
1.1.2. Перцептивні дії, їхня характеристика…………………………
1.1.3. Сенсорний розвиток дітей як психолого-педагогічна
проблема…………………………………………………………………….
1.1.4. Сучасний стан сенсорного розвитку дітей дошкільного
віку………………………………………………………………………….
1.2. Образотворча діяльність як засіб сенсорного розвитку дітей…
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ……………………………….
РОЗДІЛ 2. Експериментальна методика реалізації педагогічних умов сенсорного
розвитку дітей засобами образотворчого
мистецтва……………………….…………
2.1. Характеристика рівнів сенсорного розвитку старших
дошкільників……………………………………………………………….
2.2. Етапи сенсорного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами
образотворчого мистецтва………………………………………
2.3. Порівняльна характеристика рівнів сенсорного розвитку старших
дошкільників…………………………………………………….
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ……………………………….
ВИСНОВКИ…………………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922