ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.
ПІДГОТОВКА керівників ЗАГАЛЬНООСВІТНіх НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ
ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ
1.1.
Проблема підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до
впровадження профільного навчання у сучасній психолого-педагогічній
літературі……
1.2.
Аналіз стану підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів в
інститутах післядипломної педагогічної освіти до впровадження профільного
навчання………………………………………………………
Висновки з першого
розділу …………………………………
РОЗДІЛ 2.
МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В ІНСТИТУТАХ
ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОФІЛЬНОГО
НАВЧАННЯ…………………………………………………
2.1.
Концептуальні засади підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів
до впровадження профільного навчання ……………………………………….
2.2.
Зміст і технологія підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів
до впровадження профільного навчання ………………….………………………………….
Висновки з другого
розділу…………………………………
РОЗДІЛ 3.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОЗРОБЛЕНОЇ МОДЕЛІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
ЇЇ ВПРОВАДЖЕННЯ………………….
3.1.
Методика проведення експерименту та перевірка результативності розробленої
моделі ………………………
3.2.
Методичні рекомендації щодо застосування розробленої моделі в системі
підвищення кваліфікації ………………
Висновки з третього
розділу.
ВИСНОВКИ.………….
ДОДАТКИ………
СПИСОК
- Київ+380960830922