ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЕКТУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
МАТЕМАТИКИ У ВНЗ
1.1. Характеристика основних підходів до визначення дистанційного навчання
1.2. Дистанційне навчання як предмет теоретичного аналізу
1.2.1. Генезис поняття дистанційного навчання
1.2.2. Принципи дистанційного навчання та їх реалізація у побудові проекту
методичної системи дистанційного навчання
1.2.3. Сучасні ІКТ як засіб створення дистанційних курсів
1.3. Психолого-педагогічні аспекти проектування методичної системи
дистанційного навчання
1.4. Побудова концепції проектування методичної системи дистанційного навчання
математики у вищому навчальному закладі на основі дистанційних курсів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ З МАТЕМАТИКИ У
ВНЗ
2. Характеристика основних складових дистанційних курсів з математики
2. Проектування структури дистанційних курсів з математики
2. Технологія розробки дистанційних курсів з математики
2. Методика організації навчальної роботи у ВНЗ з використанням дистанційних
курсів з математики
2. Впровадження методичної системи дистанційного навчання математики у
навчальному процесі ВНЗ
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922