ЗМІСТ
Вступ …………………………………………………………………
Розділ 1. Теоретичні основи організації контролю навчальних досягнень у
педагогічному процесі сучасної вищої школи ………………………………………
1.1. Категоріально-поняттєвий аналіз проблеми дослідження ………….
1.2. Зарубіжний досвід організації контролю навчальних досягнень …
1.3. Контроль навчальних досягнень у вітчизняній педагогічній науці
……………………………………………………………….
Висновки до
розділу …………………………………….
Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛю НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ КУРСАНТІВ ВВНЗ З
ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ……………………………………………….……………
2.1. Особливості організації контролю навчальних досягнень з гуманітарних
дисциплін у ВВНЗ……………………………………
2.2. Критерії визначення впливу контролю на навчально-пізнавальну діяльність
курсантів та критерії готовності викладачів до здійснення контролю навчальних
досягнень ……………………….
2.3. Визначення педагогічних умов організації контролю навчальних досягнень з
гуманітарних дисциплін у ВВНЗ ……………………
2.3.1. Аналіз існуючого стану організації контролю навчальних досягнень з
гуманітарних дисциплін у ВВНЗ……………….
2.3.2. Педагогічні умови організації контролю навчальних досягнень з
гуманітарних дисциплін у ВВНЗ……………….
2.4. Технологія організації контролю навчальних досягнень з гуманітарних
дисциплін курсантів ВВНЗ………………………….
Висновки до
розділу ………………………………………….
Розділ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ еКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА АНАЛІЗ ЇЇ
РЕЗУЛЬТАТІВ……………………………………………….
3.1. Підвищення професійної готовності викладачів і впровадження технології
організації контролю навчальних досягнень курсантів…………………………………………………………….
3.2. Аналіз результатів експериментальної роботи ……………………
Висновки до
розділу ………………………………………….
Загальні висновки ………………………………………………
Додатки ………………………………………………………….
Список
- Київ+380960830922