ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ФАХОВО-ІНФОРМАТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ПРАВОЗНАВЦЯ ЯК АКТУАЛЬНА
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1. Аналіз стану досліджуваної проблеми
1. Модернізація вищої професійної освіти на основі компетентнісного
підходу
1. Особливості фахової підготовки майбутніх правознавців у вищому навчальному
закладі в умовах інформатизації суспільства та освіти
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗАСТОСУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ
2.1. Фахово-інформатична компетентність майбутніх правознавців як складова
їхньої функціональної готовності
2.2. Визначення та обґрунтування педагогічних умов фахово-інформатичної
підготовки майбутніх правознавців
2.3. Реалізація педагогічних умов фахово-інформатичної підготовки майбутніх
правознавців у навчальному процесі
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ
ФОРМУВАННЯ ФАХОВО-ІНФОРМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ
3.1. Організація та аналіз результатів констатувального етапу педагогічного
експерименту
3.2. Проведення формувального експерименту, опрацювання, інтерпретація та
якісний аналіз його результатів
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922