ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК СПЕЦИФІЧНИХ
ТЕРМІНІВ.
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ШКІЛЬНОГО ЛІДЕРСТВА ………
Шкільне лідерство як науково-педагогічна проблема ……….…………
Тенденції розвитку шкільного лідерства на початку ХХІ століття …….
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. ШКІЛЬНЕ ЛІДЕРСТВО ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ БРИТАНСЬКОЇ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ….……………….….
Шкільне лідерство як засіб підвищення якості навчального процесу та успішності
учнів загальноосвітніх шкіл Великої Британії …………….
Шкільне лідерство як основа реформування сучасної британської загальноосвітньої
школи …………………………………………………
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОГО ЛІДЕРСТВА У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
….
Реалізація шкільного лідерства у Великій Британії на шкільному, локальному та
національному рівнях ……………………….
Характеристика програм підготовки шкільних лідерів у системі початкової та
неперервної професійної педагогічної освіти Великобританії
…………………………………………………………
Професійний розвиток британських шкільних лідерів …….………
Методичні рекомендації щодо творчого використання прогресивних ідей та досвіду
розвитку шкільного лідерства Об’єднаного Королівства Великобританії та
Північної Ірландії в умовах загальноосвітньої школи України
………………………………………………………….………
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922