Ви є тут

Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра.

Автор: 
Жигайло Оксана Омелянівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004345
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ Я-КОНЦЕПЦІЇ
МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ………………………………………………….…
1.1. Загальнотеоретичні підходи до вивчення Я-концепції
у вітчизняній та зарубіжній літературі…………….………………….
1.2. Розробка проблеми розвитку Я-концепції
молодших школярів…………………………………………………….
1.3.Особливості Я-концепції молодшого школяра як суб’єкта
навчальної діяльності…………………………………………………….
Висновки до
розділу .………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ
Я-КОНЦЕПЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ…………………………………
2.1. Принципи та побудова емпіричного дослідження структурно-динамічних
чинників розвитку Я- концепції молодших школярів….
2.2. Емпіричні показники дослідження зв’язку між Я-концепцією
та сформованістю когнітивних новоутворень………………………….
2.3. Вікові особливості становлення структури Я-концепції………….
Висновки до
розділу ………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА ЗАСАДИ РОЗВИТКУ Я-КОНЦЕПЦІЇ
МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК СУБЄКТІВ
НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ…………………………………………………
3.1. Основні засади побудови програми розвитку Я-концепції
молодших школярів……………………………………………………
3.2. Особливості реалізації програми розвитку Я-концепції
молодших школярів як суб'єктів навчальної діяльності………………
Висновки до
розділу ………………………………………………….
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….
СПИСОК