Зміст
Вступ
Розділ
Теоретичний аналіз проблеми регуляції розвитку здібностей у молодшому шкільному
віці
1.1. Розвиток здібностей та регуляції у молодшому шкільному віці
1.1.1. Загальна характеристика розвитку здібностей молодших школярів
1.1.2. Особливості регуляції у молодшому шкільному віці
1.2. Рефлексія та система цінностей як чинники регуляції розвитку здібностей
молодших школярів
1.2.1. Особливості розвитку рефлексії у молодшому шкільному віці
1.2.2. Специфіка розвитку цінностей молодших школярів
1.3. Психологічний аналіз застосування усної народної творчості як засобу
регуляції розвитку учбових здібностей у молодшому шкільному віці
1.3.1. Модель рефлексивно-ціннісної регуляції розвитку учбових здібностей
1.3.2. Усна народна творчість як засіб регуляції розвитку учбових здібностей у
молодшому шкільному віці
Висновки до
розділу
Розділ
Вікові особливості рефлексивно-ціннісної регуляції розвитку учбових здібностей
молодших школярів
2.1. Методи й організація дослідження рефлексивно-ціннісної регуляції розвитку
учбових здібностей у молодшому шкільному віці
2.1.1. Методика та процедура дослідження рефлексії здібностей молодших
школярів
2.1.2. Психосемантичне дослідження рефлексивно-ціннісних компонентів здібностей
у молодшому шкільному віці
2.2. Результати дослідження рефлексії здібностей молодших школярів
2.2.1. Особливості рефлексії молодшими школярами поцінування досягнень
соціальним оточенням
2.2.2. Порівняльний аналіз рефлексії молодшими школярами учбових і позаучбових
умінь
2.2.3. Специфіка рефлексії молодшими школярами особистісних якостей
2.3. Результати психосемантичного дослідження рефлексивно-ціннісних компонентів
здібностей
2.3.1. Ціннісні основи регуляції розвитку учбових здібностей в умовах взаємного
поцінування
2.3.2. Особливості рефлексії молодшими школярами рівня розвитку здібностей в
умовах соціального порівняння
2.3.3. Відмінності в рефлексивно-ціннісній регуляції розвитку учбових
здібностей молодших школярів різного віку та різного рівня успішності
Висновки до
розділу
Розділ
Формування рефлексивно-ціннісної регуляції розвитку учбових здібностей молодших
школярів
3.1. Програма ціннісної підтримки регуляції розвитку учбових здібностей у
молодшому шкільному віці
3.1.1. Структура та зміст програми ціннісної підтримки регуляції розвитку
учбових здібностей
3.1.2. Особливості впровадження програми ціннісної підтримки регуляції розвитку
учбових здібностей у молодшому шкільному віці
3.2. Результати впровадження програми ціннісної підтримки регуляції розвитку
учбових здібностей засобами усної народної творчості
3.2.1. Розвиток рефлексії учбових здібностей молодших школярів засобами усної
народної творчості
3.2.2. Вплив усної народної творчості на формування ціннісної свідомості
молодших школярів
3.2.3. Прогресивні тенденції в оцінюванні молодшими школярами рівня розвитку
здібностей
Висновки до
розділу
Висновки
ДОДАТКИ
Список
- Київ+380960830922