Ви є тут

Гігієнічне обгрунтування методів раціональної організації навчальної та позашкільної діяльності учнів, що навчаються за схемою "школа - вищий навчальний заклад"

Автор: 
Зайцева Кристина Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004610
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СТАН ЗДОРОВ’Я ТА ГІГІЄНІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ І
ПОЗАШКІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ
ТЕХНОЛОГІЙ (аналітичний огляд літератури)
1.1. Особливості адаптації до умов навколишнього середовища та процеси
формування здоров’я у підлітковому віці
1.2. Актуальні проблеми організації повсякденної діяльності підлітків, які
навчаються за схемою “школа – вищий навчальний заклад”
РОЗДІЛ 2. ПРОГРАМА, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Програмно-цільова організація дослідження
2.2. Санітарно-гігієнічна оцінка умов навчальної діяльності школярів
2.3. Методики вивчення особливостей особистості учнів та проведення
психофізіологічних досліджень
2.4. Методики вивчення стану здоров’я та соціальної адаптації школярів
2.5. Методики статистичної обробки результатів дослідження
2.6. Теоретичні основи, структурні особливості та основні принципи практичного
використання комплексної експериментальної програми оптимізації навчальної
діяльності підлітків-ліцеїстів
РОЗДІЛ 3. ВИВЧЕННЯ ГІГІЄНІЧНИХ АСПЕКТІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНОГО
СЕРЕДОВИЩА ЯК ВАЖЛИВОГО КОМПОНЕНТУ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА СХЕМОЮ “ШКОЛА – ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ
ЗАКЛАД”
3.1. Санітарно-гігієнічна оцінка параметрів внутрішньошкільного середовища
3.2. Гігієнічна оцінка організації навчального процесу в школах
3.3. Гігієнічна оцінка організації харчування у школах
РОЗДІЛ 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ТА
ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ ПІДЛІТКІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ЗА СХЕМОЮ “ШКОЛА
– ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД”
4.1. Показники темпераменту підлітків
4.2. Тривожність підлітків
4.3. Нервово-психічне напруження підлітків
4.4. Показники стану соматосенсорного аналізатору підлітків
4.5. Стійкість уваги підлітків
4.6. Показники розумової працездатності підлітків
РОЗДІЛ 5. ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я ТА АДАПТАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ОРГАНІЗМУ
ПІДЛІТКІВ-ЛІЦЕЇСТІВ
5.1. Аналіз стану здоров’я школярів
5.2. Аналіз фізичного розвитку учнів
5.3. Аналіз процесів соціальної адаптації учнів
РОЗДІЛ 6. ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСНОЇ ІНДИВІДУАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ
ПРОГРАМИ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ, ЯКІ
НАВЧАЮТЬСЯ ЗА СХЕМОЮ “ШКОЛА – ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД”, ТА ПРОГНОСТИЧНІ АСПЕКТИ
ВИВЧЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ ОРГАНІЗМУ І БІХЕВІОРАЛЬНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ МОЛОДІ
В ОРГАНІЗОВАНИХ КОЛЕКТИВАХ
6.1. Інтегральна експрес-оцінка функціонального стану організму
6.1.2. Прогностичні аспекти інтегральної експрес-оцінки функціонального стану
організму підлітків
6.1.3. Прогностичні аспекти вивчення ефективності комплексної індивідуально
орієнтованої програми оптимізації навчальної та позашкільної діяльності
підлітків, які навчаються за схемою “школа – вищий навчальний заклад”, на
основі розрахунку показників ризику виникнення патологічних зрушень з боку
функціонального стану організму
6.1.4. Прогностична оцінка ефективності комплексної індивідуально орієнтованої
програми раціональної організації навчальної та позашкільної діяльності учнів
профільних ліцеїв в групі віддаленого прогнозу
6.2.1. Інтегральна оцінка соціально-психологічного благополуччя членів
організованих молодіжних колективів
6.2.2. Прогностичні аспекти вивчення біхевіорального благополуччя молоді
організованих колективів
6.3. Інноваційні підходи до підвищення ефективності використання інтегральних
показників функціонального стану організму, показників соціально-біхевіоральної
стійкості організованих колективів молоді та комплексу заходів
соціально-психологічного супроводу учнів, що перебувають у профільних
навчальних закладах
ГІГІЄНІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДІВ РАЦІОНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТА
ПОЗАШКІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ ЗА СХЕМОЮ ”ШКОЛА – ВИЩИЙ
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД” (аналіз та узагальнення результатів досліджень)
Висновки
Список