Ви є тут

Гігієнічні принципи профілактики донозологічних порушень психічного здоров'я підлітків 15 - 17 років

Автор: 
Браткова Ольга Юріївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003772
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М і С Т
Перелік умовних позначок, символів, одиниць, скорочень та
термінів……………………………………………………………………………
Вступ………………………………………………………………………………
Розділ 1. СТАН ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ПІДЛІТКІВ – РОКІВ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ
ПРОФІЛАКТИКИ НЕГАТИВНИХ ЗРУШЕНЬ ТА ШЛЯХИ ЇХ КОРЕКЦІЇ (аналітичний огляд
літератури)…………………………….
Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ, ПРОГРАМА Та ОСНОВНі МЕТОДи
досліджень………………………………………………………………………….
2.1. Організація та програма досліджень………………………………………………
2.2. Санітарно-гігієнічна оцінка умов навчальної діяльності……………………….
2.3. Методи вивчення стану здоров’я та адаптаційних можливостей організму,
соціально-гігієнічних та матеріально-побутових умов життя підлітків……………
2.4. Методи дослідження психофізіологічних функцій організму школярів старших
класів…………………………………………………………………………………….
2.5. Методи вивчення особливостей особистості підлітків………………………….
2.6. Методи багатовимірного статистичного аналізу отриманих результатів……….
2.7. Основні положення та головні принципи запровадження комплексу заходів
психогігієнічної корекції та профілактики донозологічних зрушень у стані
психічного здоров’я підлітків - років……………………………………………
Розділ 3. ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА ЖИТЛОВО-ПОБУТОВИХ І СОЦІАЛЬНИХ УМОВ ЖИТТЯ, РЕЖИМУ
ДНЯ І ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ТА ЇХ ЗВ’ЯЗОК ЗІ СТАНОМ ЗДОРОВ’Я
УЧНІВ…………………………………….
3.1. Гігієнічна оцінка особливостей житлово-побутових і соціальних умов життя
учнів, що перебувають в умовах сучасної школи……………………………………
3. Гігієнічна оцінка режиму дня та навчальної адаптації учнів…………………
3.3. Гігієнічна оцінка стану здоров’я та фізичного розвитку дівчат і
юнаків……….
Розділ 4. Дослідження особливостей ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ пСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ
ФУНКЦІЙ та ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ учнів – років в ході навчання в старших
класах сучасної школи…………………………………………………………………………………
4.1. Особливості розвитку провідних психофізіологічних функцій організму дівчат
і юнаків – років протягом періоду навчання в старших класах сучасної
школи
4.2. Особливості процесів формування властивостей темпераменту і тривожності
учнів – років впродовж часу перебування в старших класах сучасної
школи.
4.3. Властивості характеру дівчат і юнаків - років та особливості їх
динамічних зрушень протягом періоду навчання в старших класах сучасної
школи………….
4.4. Рівень суб’єктивного контролю та агресивності учнів - років впродовж
навчання в старших класах сучасної школи………………………………………….
4.5. Особливості соціально-психологічної адаптації та емоційного вигоряння
дівчат і юнаків - років протягом періоду навчання в старших
класах………………….
4.6. Особливості нервово-психічного стану учнів - років впродовж навчання в
старших класах сучасної школи.……………………………………………………
Розділ 5. ПРОГНОСТИЧНА ОЦІНКА СТАНУ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІВЧАТ І ЮНАКІВ У ВІЦІ
- РОКІВ НА ПІДСТАВІ ВИКОРИСТАННЯ СТАТИСТИЧНИХ
МОДЕЛЕЙ………………………………………………………
Розділ 6. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАХОДІВ ПСИХОГІГІЄНІЧНОЇ
КОРЕКЦІЇ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ДОНОЗОЛОГІЧНИХ ЗРУШЕНЬ У СТАНІ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я
ПІДЛІТКІВ – РОКІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
ЗАКЛАДІВ.……………………………………………….
6.1. Особливості розвитку психофізіологічних функцій в умовах використання
заходів психогігієнічної корекції та профілактики…………………………………
6.2. Особливості формування провідних властивостей особистості підлітків -
років в умовах запровадження комплексу заходів психогігієнічної корекції та
профілактики……………………………………………………………………………
6.3. Наукове обґрунтування методики скринінгової оцінки ступеня ризику
виникнення донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я
підлітків.…….
Аналіз та узагальнення результатів досліДЖЕНЬ…………….
Висновки…………………………………………………………………….
Список