Ви є тут

Педагогічні засади культурологічної підготовки майбутніх інженерів засобами дистанційного навчання

Автор: 
Дичковський Степан Іванович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004613
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ.
.
1.1. Сучасний стан наукової розробки проблеми гуманітарної підготовки
фахівців технічного профілю.
.
1.2. Культурологічна підготовка майбутніх інженерів як педагогічна
проблема.
1.3. Особливості культурологічної підготовки майбутніх інженерів.
Висновки до
розділу.
.
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ЧИННИКІВ
ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ЗАСОБАМИ
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
2.1. Сутність і зміст дистанційної форми навчання майбутніх інженерів.
2.2. Критерії та рівні підготовки майбутніх інженерів засобами
дистанційного навчання.
2.3. Зміст, форми та методи культурологічної підготовки майбутніх інженерів
засобами дистанційного навчання.
.
Висновки до
розділу 2.
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ
ПРОЦЕСУ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ
ЗАКЛАДАХ.
3.1. Педагогічні умови оптимізації та підвищення ефективності
культурологічної підготовки майбутніх інженерів засобами
дистанційного навчання.
3.2. Технологія культурологічної підготовки майбутніх інженерів засобами
дистанційного навчання.
3.3. Аналіз результатів педагогічного експерименту.
.
Висновки до
розділу 3.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
СПИСОК