Ви є тут

Формування правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін у педагогічних університетах

Автор: 
Макар Людмила Михайлівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004702
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ  ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРАВОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО
ВЧИТЕЛЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН
1.1. Правосвідомість майбутнього вчителя як педагогічна проблема
1.2. Професійна підготовка вчителя правових дисциплін – підґрунтя для
формування його професійної правосвідомості
1.3. Теоретичне обґрунтування моделі науково-методичного забезпечення
формування професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових
дисциплін
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ  ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРАВОСВІДОМОСТІ
МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
2.1. Організація і методика проведення експериментальної роботи
2.2. Упровадження моделі науково-методичного забезпечення формування
професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін
2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК