ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРАВОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО
ВЧИТЕЛЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН
1.1. Правосвідомість майбутнього вчителя як педагогічна проблема
1.2. Професійна підготовка вчителя правових дисциплін – підґрунтя для
формування його професійної правосвідомості
1.3. Теоретичне обґрунтування моделі науково-методичного забезпечення
формування професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових
дисциплін
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРАВОСВІДОМОСТІ
МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
2.1. Організація і методика проведення експериментальної роботи
2.2. Упровадження моделі науково-методичного забезпечення формування
професійної правосвідомості майбутнього вчителя правових дисциплін
2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922