Ви є тут

Психологічні особливості емоційно-почуттєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку

Автор: 
Славіна Наталія Сергіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004806
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ
І.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОГО РОЗВИТКУ
ПІДРОСТАЮЧОЇ
ОСОБИСТОСТІ
Роль емоцій та почуттів у життєдіяльності
людини
Особливості емоційно-почуттєвого розвитку дитини дошкільного
віку.
Психолого-педагогічні умови емоційно-почуттєвого розвитку дітей старшого
дошкільного
віку
ВИСНОВКИ ДО І
РОЗДІЛУ.
РОЗДІЛ
ІІ
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОГО РОЗВИТКУ
ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО
ВІКУ.
2.1. Методика вивчення особливостей емоційно-почуттєвого розвитку старших
дошкільників
2.2. Результати вивчення емоційно-почуттєвого розвитку старших дошкільників за
умов використання традиційної та особистісно-орієнтованої навчально-виховних
технологій
ВИСНОВКИ ДО ІІ
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
ІІІ.
ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО
ДОШКІЛЬНОГО
ВІКУ.
3.1. Програма оптимізації емоційно-почуттєвого розвитку дітей старшого
дошкільного
віку.
3.2. Аналіз результатів реалізації програми з оптимізації емоційно-почуттєвої
сфери старших
дошкільників.
3.3. Психолого-методичні рекомендації щодо оптимізації емоційно-
почуттєвого розвитку в практиці роботи дошкільних навчальних закладів
.
ВИСНОВКИ ДО ІІІ
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК