ЗМІСТ
ВСТУП
.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ
ІНОЗЕМНИХ МОВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
1.1. Категорія компетентності як об’єкт досліджень сучасної науки .
1.2. Психологічна компетентність як базисна складова професійної компетентності
викладача
1.3. Психологічна компетентність викладача іноземної мови вищого військового
навчального закладу
.
Висновки до
розділу
.
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ
ІНОЗЕМНИХ МОВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
.
2.1. Обґрунтування параметрів дослідження психологічної компетентності
викладачів іноземних мов вищих військових навчальних закладів і вибору методик
їхньої діагностики
2.2. Аналіз результатів емпіричного дослідження психологічної компетентності
викладачів іноземних мов вищих військових навчальних закладів
………………………….
2.3. Кореляційний аналіз взаємозв’язків параметрів і показників сформованості
психологічної компетентності викладачів іноземних мов вищих військових
навчальних закладів …………….………………….……
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ
ІНОЗЕМНИХ МОВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
.
3.1. Структура та зміст експериментальної програми формування психологічної
компетентності викладачів іноземних мов вищих військових навчальних закладів
…………………………………….……….………………
3.2. Експериментальна перевірка ефективності програми формувального етапу
емпіричного дослідження з формування психологічної компетентності викладачів
іноземних мов вищих військових навчальних закладів
3.3. Практичні рекомендації викладачам іноземних мов вищих військових
навчальних закладів щодо формування психологічної
компетентності………………………………………….……………….…….
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
.
ДОДАТКИ
.
Додаток А. Анкета «Самооцінка психологічної компетентності викладачів іноземних
мов ВВНЗ» ….
Додаток Б. Зміст тренінгового курсу програми формування психологічної
компетентності викладачів іноземних мов ВВНЗ ………….
Додаток В. Лекційний спецкурс для формування психологічної компетентності
викладачів іноземних мов ВВНЗ
Додаток Д. Результати статистичної обробки експериментальних даних
формувального етапу дослідження ……………………………………
Додаток Е. Акти реалізації ……………………….…………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922