ЗМІСТ
ВСТУП. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ
1.1. Світоглядно-філософські принципи інтерпретації
формування громадянськості в контексті соціокультурного процесу
1.2. Проблема громадянськості в історії освіти і педагогічної думки
України. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3. Ідея формування громадянськості молоді в рецепції авторів
теоретико-методолічних засад сучасності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . .
Висновки до першого
розділу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІСТЬ І ТЕНДЕНЦІЇ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ В ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ
І ДІЯЛЬНОСТІ О. П. ДОВЖЕНКА
2.1. Громадянсько-педагогічні ідеали О. П. Довженка. . . . . . . . . . . . . .
.
2.2. Соціокультурні та освітньо-виховні ідеї і їх віддзеркалення
в мистецько-художніх творах О. П. Довженка. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . .
Висновки до другого
розділу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 3. ТВОРЧІСТЬ О. П. ДОВЖЕНКА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ ІДЕАЛІВ
МОЛОДІ
3.1. О. П. Довженко про зміст і особливості
формування громадянських якостей молоді. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . .
3.2. Педагогічні умови реалізації ідей О. П. Довженка
в педагогічному процесі навчальних закладів. . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . .
Висновки до третього
розділу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
ВИСНОВКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ДОДАТКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК
- Київ+380960830922