ЗМІСТ
ВСТУП…………….
РОЗДІЛ І.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
1.1. Формування громадянської відповідальності старшокласників як
теоретико-методологічна
проблема.
1.2. Сучасний стан проблеми громадянської відповідальності особистості
в педагогічній теорії і
практиці.
1.3. Сутність, показники та рівні громадянської вихованості особистості
старшокласника.
Висновки до І
розділу
РОЗДІЛ П.
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
2.1. Дослідження стану формування громадянських переконань старшокласників у
процесі
навчання
2.2. Обґрунтування ідей формування громадянської відповідальності
учнівської
молоді.
2.3. Формування громадянської відповідальності особистості у процесі засвоєння
загальноосвітніх
знань
Висновки до П
розділу
РОЗДІЛ Ш.
ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ
3.1. Технологія формування громадянської відповідальності
старшокласників
3.2. Формування громадянської відповідальності у старшокласників
на основі завдань сучасного
навчання
3.3.Технологія формування громадянського світогляду
старшокласників
Висновки до Ш
розділу.
Загальні
висновки.
Додатки
Додаток
А.
Додаток
Б
Додаток
В
Додаток
Д
Додаток
Е
Додаток
Ж
Додаток
З
Список
- Київ+380960830922