ЗМІСТ
ВСТУП …………………………………………………………………
РОЗДІЛ І
Теоретичні засади становлення та розвитку проблеми професійної орієнтації
старшокласників ……………………………………………….
Підготовка майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи із
старшокласниками як педагогічна проблема ……………………………………………
Особливості профорієнтаційної роботи вчителя інформатики старшої школи в
сучасному інформаційному просторі…………………………………………………………….
Висновки до першого
розділу……………………………………………
РОЗДІЛ ІІ
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів інформатики до
профорієнтаційної роботи із старшокласниками…………………
Зміст та структура підготовки майбутніх учителів інформатики до
профорієнтаційної роботи із старшокласниками в умовах інформаційного простору
…………………………………………
Технологія підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної
роботи із старшокласниками…………
Критерії, показники та характеристики рівнів готовності майбутніх учителів
інформатики до профорієнтаційної роботи із старшокласниками…………………………………
Висновки до другого
розділу………………………………………………
Розділ ІІІ
Експериментальна перевірка педагогічних умов підготовки майбутніх учителів
інформатики до профорієнтаційної роботи із старшокласниками в сучасному
інформаційному просторі………………………………….……………………………….……
Організація та проведення констатувального етапу
експерименту……………………………………………………….
Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи……….
Висновки до третього
розділу……………………………………………
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………….
ДОДАТКИ…………………………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922