Ви є тут

Формування інформаційної компетентності студентів вищих навчальних закладів у процесі навчання гуманітарних дисциплін

Автор: 
Дрогайцев Олександр Іванович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004963
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
ВНЗ
1.1. Методологічні засади визначення інформаційної компетентності як
педагогічної категорії в сучасному інформаційному просторі
1.2. Сутність професійної компетентності та її складових у світлі
компетентнісного підходу в освіті
1.3. Інформаційна складова професійної компетентності майбутнього педагога:
значення, зміст, структура
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
2.1. Визначення та аналіз рівня сформованості інформаційної компетентності
студентів ВНЗ
2.2. Зміст дослідно-експериментальної програми щодо формування інформаційної
компетентності студентів у процесі навчання гуманітарних дисциплін
2.3. Результати експериментальної перевірки ефективності дидактичних умов
організації процесу навчання гуманітарних дисциплін у формуванні інформаційної
компетентності студентів ВНЗ
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК