ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ
Контроль в освіті як дидактична категорія і наукова проблема.
Дослідження системного підходу в організації педагогічного контролю.
Історичний аспект розвитку педагогічного тестування
Систематизація понятійно-категорійного апарату сучасної педагогічної тестології
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ
ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
2.1. Обґрунтування соціокультурних і дидактичних аспектів контролю за якістю
вищої освіти
2.2. Узагальнення понять про навчальні досягнення як об’єкт педагогічного
тестування
2.3. Тестовий контроль як засіб управління якістю вищої освіти
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ
ЯК ЗАСОБУ КОНТРОЛЮ В ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
3.1. Організація експериментальної роботи
3.2. Аксіоматичний підхід до проектування технології педагогічного тестування у
вищих навчальних закладах
3.3. Динаміка якості навчання як результат упровадження технології
педагогічного тестування
Висновки третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922