ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1.
ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ
ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНІЙ ПРАКТИЦІ…
1.1. Сутнісна характеристика основних дефініцій дослідження …
1.2. Теоретичний аналіз проблеми підготовки майбутніх учителів-філологів до
формування культури поведінки молодших школярів в її історичному
розвитку……………………………………………………….
Висновки до першого
розділу………………………………………
РОЗДІЛ 2.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЛІЕТНІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
…………………………………….
2.1. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів до формування культури
поведінки молодших школярів ……………………………………
2.2. Дидактичні основи розвитку у майбутніх учителів-філологів умінь формувати
культуру поведінки молодших школярів у поліетнічному середовищі
………………………………………………
2.3. Критерії і рівні розвитку у майбутніх учителів-філологів умінь формувати
культуру поведінки молодших школярів у поліетнічному
середовищі……………………………………………………………………
2.4. Модель підготовки майбутніх учителів-філологів до формування культури
поведінки молодших школярів у поліетнічному
середовищі…………………………………………………………………….
Висновки до другого
розділу………………………………………….
РОЗДІЛ 3.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У
ПОЛІЕТНІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ .……………
3.1. Організація впровадження моделі підготовки майбутніх учителів-філологів до
формування культури поведінки молодших школярів у поліетнічному
середовищі………………………………………
3.2. Аналіз результатів впровадження моделі підготовки майбутніх
учителів-філологів до формування культури поведінки молодших школярів у
поліетнічному середовищі…………………………………….
Висновки до третього
розділу……………………………………….
ВИСНОВКИ….
ДОДАТКИ………………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922