ЗМІСТ
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СЛОВЕСНИХ ОБРАЗІВ У АРГЕНТИНСЬКІЙ
ПОЕЗІЇ
1.1. Словесні образи в поетичній картині світу
1.1.1. Поетичний образ і концептуальна та мовна картини світу
1.1.2. Співвідношення понять “образ” і “словесний поетичний образ”
1.2. Концептуальна складова словесного поетичного образу
1.2.1. Історико-культурні особливості аргентинської картини світу
1.2.2. Наукові підходи до аналізу концептів у сучасній лінгвістиці
1.3. Передконцептуальна складова словесного поетичного образу
1.3.1. Міфологія як історично перший тип світосприйняття
1.3.2. Переосмислення архетипів у поетичній картині світу
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ОБ’ЄКТИВАЦІЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОГО КОНЦЕПТУ ПАМПА В СЛОВЕСНИХ ПОЕТИЧНИХ
ОБРАЗАХ
2.1. Актуалізація архетипів-першоелементів у словесних образах аргентинської
поезії
2.1.1. Художня об’єктивація архетипів ВОДА та ПОВІТРЯ в аргентинській поезії
2.1.2. Особливості художнього переосмислення архетипу ЗЕМЛЯ в образах, які
об’єктивують концепт ПАМПА
2.1.3. Словесні поетичні образи пампи з біблійними алюзіями
2.2. Вербальна об’єктивація архетипу ЗЕМЛЯ в поетичних образах міста
2.2.1. Розгортання міфологічних концептів СВІЙ, ЧУЖИЙ та МЕЖОВИЙ ПРОСТІР в
образах пампи та міста
2.2.2. Амбівалентність оцінного компоненту концепту МІСТО
2.3. Об’єктивація концепту ГАУЧО в аргентинських словесних поетичних образах
2.3.1. Актуалізація етнокультурних ознак концепту ГАУЧО в словесних поетичних
образах
2.3.2. Особливості словесних образів вершника та коня в аргентинській
поезії
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ЯВИЩА ІММІГРАЦІЇ В СЛОВЕСНИХ ОБРАЗАХ АРГЕНТИНСЬКОЇ
ПОЕЗІЇ
3.1. Концептуальна та передконцептуальна складові словесного поетичного образу
іммігранта
3.1.1. Поетична об’єктивація концептів СПОДІВАННЯ та РОЗЧАРУВАННЯ
3.1.2. Переосмислення традиційної вербалізації архетипу ЗЕМЛЯ в аргентинській
поезії
3.2. Актуалізація концепту НОСТАЛЬГІЯ у словесних поетичних образах
3.2.1. Власні назви у складі словесних поетичних образів як носії
етнокультурної інформації
3.2.2. Об’єктивація концепту НОСТАЛЬГІЯ в поетичному переосмисленні
багатонаціонального соціуму Аргентини
3.3. Поетична об’єктивація аргентинського концепту ТАНГО
3.3.1. Синестетичність як характерна риса словесного поетичного образу
танго
3.3.2. Художнє переосмислення виникнення танго в словесних поетичних
образах
3.3.3. Розгортання метафоричної концептуальної моделі ТАНГО – ПРОТИСТОЯННЯ в
словесних поетичних образах
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922