зміст
Вступ
РОЗДІЛ Теоретичні засади організації процесу навчання учнів початкової школи
на основі технологічного підходу
1. Технологія навчання як науково-педагогічна категорія
1. Особливості сучасного навчального процесу в початковій школі
1. Теоретичне обґрунтування механізму розробки технологій навчання учнів
початкової школи
1. Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ Дослідно-експериментальна робота з розробки та реалізації
особистісно-орієнтованих технологій навчання учнів початкової школи
2. Загальні питання організації експериментального дослідження
2. Організація навчання учнів початкової школи за особистісно орієнтованими
технологіями
2. Експериментальне дослідження результатів навчання при застосуванні
технологічного підходу
2. Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
Список
- Київ+380960830922