ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ…………….……….…
ВСТУП……………………………………………………………………….…
РОЗДІЛ 1. ФЕНОМЕН ДЕЗАДАПТАЦІЇ ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
.
Проблема адаптації та дезадаптації у психології…………………….
Психофізіологічний аспект проблеми дезадаптації………………….
Когнітивний дисонанс як детермінанта дезадаптації суб’єкта……….
Форми дезадаптації та їхній зв'язок з парадоксальною адаптацією
суб’єкта…………………………………………………………………………
Висновки до першого
розділу…………………………………………….
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЛИБИННО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ ДЕЗАДАПТАЦІЇ
СУБ'ЄКТА . ………
2.1. Пізнання глибинно-психологічних детермінант дезадаптації суб’єкта в
процесі корекції……………………………………………………………….
2.2. Проблеми дезадаптації суб’єкта та їхній зв'язок з принципами реальності та
задоволення……………………………………………………
2.3. Роль інфантильних тенденцій психіки у виникненні психологічної
дезадаптації……………………………………………………………………….
2.4. Взаємозв’язок дезадаптації з травмівними переживаннями
дитинства…………………………………………………………………………….
2.5. Взаємозв’язок дезадаптації суб’єкта з об’єктними
відношеннями………………………………………………………………….
Висновки до другого
розділу……………………………………………
РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТИКО-КОРЕКЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЛИБИННИХ ВИТОКІВ
ПСИХІЧНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ
СУБ’ЄКТА…………………………………………………
3.1. Дослідження глибинно-психологічних передумов дезадаптації суб’єкта засобом
роботи з предметною моделлю…………………………….
3.2. Дослідження глибинно-психологічних передумов дезадаптації суб’єкта засобом
роботи з неавторським малюнком…………………………
3.3. Виявлення глибинно-психологічних витоків дезадаптованості суб’єкта в
процесі психоаналізу комплексу тематичних малюнків…………
3.4. Результативність проходження майбутніми психологами-практиками
психокорекції за методом АСПН у контексті підвищення адаптації
суб’єкта……………………………………………………………….
3.5. Узагальнені методичні рекомендації психологу-практику………
Висновки до третього
розділу…………………………………………….
ВИСНОВКИ………………………………………………………………
ДОДАТКИ………………………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922