ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 1. Зміст шкільного курсу біології та його реалізація у загальноосвітніх
навчальних закладах України ( – рр.) як предмет дослідження . . . . .
. . . . . . . .
1.1. Концептуальні засади періодизації шкільної біологічної освіти . . . . . .
. . . . . . .
1.2. Періодизація шкільної біологічної освіти в Україні
( – рр.) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до
Розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 2. Розвиток шкільної біологічної освіти в Україні у -х – середині
-х років ХХ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Огляд стану шкільної біологічної освіти . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Порівняльний аналіз шкільних програм з біології . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
2.3. Навчально-методичне забезпечення шкільної біологічної освіти. . . . . . .
. . . . . .
2.3.1. Творчий доробок українських методистів-біологів та
вчителів-практиків . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3.2. Внесок У. Тюпи у розвиток методики формування
практичних умінь і навичок з біології . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .
2.3.3. Проблема розвитку пізнавальних інтересів учнів
до біології у педагогічній спадщині Д. Трайтака . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . .
2.3.4. Питання якості навчання біології у працях І. Мазепи . . . . . . . . . .
. . . . . .
Висновки до
Розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 3. Розвиток теорії та практики шкільної біологічної освіти у другій
половині
-х – середині -х років ХХ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.1. Процес реформування шкільної біологічної освіти . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
3.2. Трансформування мети та змісту шкільних програм з біології . . . . . . . .
. . . . .
3.3. Методична спадщина навчання біології в школі . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . .
3.3.1. Провідні напрями методичної роботи педагогів-біологів. . . . . . . . . .
. . .
3.3.2. Особливості методики навчання біології у працях О. Гончара . . . . . . .
.
Висновки до
Розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 4. Інноваційні процеси в шкільній біологічній освіті у другій половині
-х – рр. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1. Модернізація шкільної біологічної освіти . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . .
4.2. Нове покоління програм з біології . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.3. Напрями розвитку методики навчання біології в загальноосвітніх
навчальних закладах України. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.4. Використання доробку вітчизняних методистів у вирішенні проблем шкільної
біологічної освіти сьогодення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до
Розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК
- Київ+380960830922