ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛЕМ ГУМАНІСТИЧНОЇ
ПОЗИЦІЇ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Гуманізація педагогічного процесу і гуманістична позиція
вчителя
1.2. Педагогічна взаємодія як сфера реалізації гуманістичної
позиції особистості
1.3. Ефективне педагогічне спілкування як вираження
гуманістичної позиції вчителя
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ IІ. ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ І РЕАЛІЗАЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПОЗИЦІЇ В
ПЕДАГОГІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ
2.1. Дослідження особливостей прояву і реалізації
гуманістичної позиції в педагогічному спілкуванні
2.2. Врахування характерологічних особливостей старшокласників
як реалізація гуманістичної позиції вчителя
2.3. Емпіричне вивчення діалогічних аспектів педагогічного
спілкування як передумови гуманізації освітнього простору .
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ III. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПОЗИЦІЇ
В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. Наукові підґрунтя формування гуманістичної позиції
майбутніх вчителів
3.2. Розвиток практичних елементів діалогічної взаємодії
і гуманістичних настановлень у педагогічній діяльності
3.3. Система підготовки майбутніх вчителів до реалізації
гуманістичної позиції в педагогічному процесі .
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922