ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТУДЕНТІВ
ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
1. Теоретико-методологічні основи дослідження компетентнісно орієнтованого
навчання
1.2. Сутність музичних компетенцій
1.3. Ґенеза музичної підготовки студентів педагогічних університетів та її
особливості
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.
РОЗРОБЛЕННЯ МОДЕЛЕЙ МУЗИЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ
УНІВЕРСИТЕТІВ
2.1. Моделювання як метод педагогічного дослідження
2.2. Загальні моделі музичних компетенцій майбутніх учителів
2.3. Конкретні моделі музичних компетенцій студентів немузичних
спеціальностей
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНИХ КОМПЕТЕНІЙ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ НЕМУЗИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
3.1. Діагностика рівнів сформованості музичних компетенцій студентів
педагогічних університетів
3.2. Методика і зміст формувального експерименту
3.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
Висновки до третього
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922