ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ
ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
1. 1. Аналіз наукових джерел щодо проблеми девіантної поведінки
підлітків та її корекції………………………………………………….
2. Психолого-педагогічна характеристика сучасного підлітка:
соціально-психологічні та соціально-педагогічні чинники
виникнення девіацій у їх поведінці………………………………….….
Висновки до першого
розділу ……………….…………………………
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО
ЕТАПУ ДОСЛІДЖЕННЯ
2. 1. Методика констатувального експерименту дослідження…………
2. 2. Вплив різних соціальних інституцій на формування девіантної
поведінки підлітків………………………………………………………
2. 3. Зміст соціально-педагогічної корекції девіантної поведінки підлітків
у практиці діяльності позашкільних навчальних закладів …………
Висновки до другого
розділу ……………………………………………
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ
РОБОТИ З КОРЕКЦІЇ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
3. 1. Методика формувального експерименту дослідження ………….
3. 2. Перевірка ефективності визначених соціально-педагогічних умов
корекції поведінки підлітків у позашкільних навчальних закладах….
3. 3. Методичні рекомендації щодо організації роботи з
соціально-педагогічної корекції девіантної поведінки
підлітків у позашкільних навчальних закладах…………………………
Висновки до третього
розділу ……………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………
ДОДАТКИ ………………… ……………………………… ……………
СПИСОК
- Київ+380960830922