ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МУЗЕЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Розвиток музейно-педагогічної діяльності в історії
педагогічної думки .
1.2. Теоретичні основи використання потенціалу музею у
підготовці вчителя
1.3. Сучасний стан взаємодії музеїв різних профілів і вищого
педагогічного закладу освіти в системі підготовки вчителя
до виховної роботи.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ ІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕТАПІВ ПРОЦЕСУ, УМОВ, МОДЕЛІ
ТА МУЗЕЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
2.1. Компетентнісний підхід до процесу підготовки вчителя
з виховної роботи у музейно-педагогічному комплексі вишу.
2.2. Завдання, зміст, методи, форми та етапи процесу
підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи
засобами музейно-педагогічної діяльності.
2.3. Організаційно-функціональна модель підготовки
майбутнього вчителя до виховної роботи засобами
музейно-педагогічної діяльності у ВНЗ.
Висновки до другого
розділу .
РОЗДІЛ ІІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЙОГО КІЛЬКІСНОЇ
І ЯКІСНОЇ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ
3.1. Конструювання передового педагогічного досвіду як основний
метод дослідження процесу підготовки майбутнього вчителя
до виховної роботи засобамимузейно-педагогічної діяльності.
3.2. Аналіз результатів дослідження
Висновки до третього
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .
ВСТУП
Актуальність
- Київ+380960830922