Ви є тут

Формування фахових знань майбутніх молодших спеціалістів будівельного профілю засобами ділових ігор

Автор: 
Бадюк Юрій Володимирович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U006008
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ЗАСТОСУВАННЯ ДІЛОВИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ТЕХНІКУМІВ І
КОЛЕДЖІВ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ………………………………………………………….……………
1.1. Психолого-педагогічні складові навчального процесу в технікумах і коледжах
будівельного профілю………………………………
1.2. Аналіз активних методів навчання та перспективи їх використання в
підготовці спеціалістів будівельного профілю.……………………………
1.3. Застосування ділових ігор як одного із засобів активних методів навчання в
педагогічній практиці…………………………….………………
Висновки до першого
розділу……………………………………………………
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ
ЗАКЛАДАХ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗАСОБАМИ ДІЛОВОЇ ГРИ………………………………
2.1. Забезпечення проблемності змісту ділових ігор…………………………….
2.2. Зорієнтованість ділових ігор на моделювання соціального й предметного
контексту професійної діяльності майбутніх фахівців будівельного профілю….
2.3. Формування партнерської взаємодії між учасниками ділових ігор………….
Висновки до другого
розділу…………………………………………………
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЗМІСТУ І МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ ДІЛОВИХ ІГОР
У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІКУМІВ І КОЛЕДЖІВ…………………………………
3.1. Теоретичні основи конструювання змісту навчальних ділових ігор………
3.2. Методика проведення ділових ігор у процесі вивчення загальноосвітніх і
спеціальних предметів у технікумах і коледжах будівельного
профілю………………………………………………………….
3.3. Розробка змісту ділових ігор із загальноосвітніх і спеціальних
предметів……………………………………………………………………….
3.4. Постановка експерименту та результати експериментального
навчання………………………………………………………………………….
Висновки до третього
розділу……………….…………………………………
ВИСНОВКИ……………………….…………………………………………….
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….
СПИСОК