ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Аналіз досліджуваної проблеми інтегрованого навчання хімії в теорії і практиці1.1.Тенденції розвитку змісту хімічної освіти та аналіз програм і підручників з хімії для студентів аграрних спеціальностей вищих навчальних закладів
1.2.Стан хімічної підготовки студентів аграрних спеціальностей вищих навчальних закладів України
1.3.Питання інтеграції змісту навчання хімії у науково-методичній літературі
1.4.Зарубіжний досвід інтеграції змісту природничих дисциплінВисновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. Інтегроване навчання як педагогічна проблема2.1. Поняття "інтеграція" у науці та освіті2.2. Світоглядні питання хімії як інтегруючий фактор змісту навчання студентів-аграріїв
2.3. Сутність та форми інтегрованого навчання хіміїВисновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. Концептуальні основи інтегрованого навчання хімічних дисциплін студентів вищих аграрних навчальних закладів
3.1. Концепція інтегрованого навчання хімічних дисциплін студентів аграрного університету
3.2. Мета і завдання хімічної освіти в контексті інтегрованого навчання
3.3. Принципи конструювання інтегрованого змісту хімічних дисциплін для студентів аграрних спеціальностей
3.4. Зміст інтегрованого навчання хімії студентів-аграріївВисновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4. Методика реалізації інтегрованого навчання студентів у процесі їхньої хімічної підготовки
4.1. Особливості методичної системи інтегрованого навчання хімії 4.2. Методика інтегрованого навчання неорганічної хімії студентів-аграріїв
4.3. Методика інтегрованого навчання органічної хімії студентів-аграріїв
Висновки до четвертого
розділу
РОЗДІЛ 5. Експериментальне дослідження ефективності методичної системи інтегрованого навчання хімії5.1. Організація педагогічного дослідження та методика проведення дослідної роботи
5.2. Аналіз сучасної практики інтеграції хімічних знань студентів аграрного університету
5.3. Результати засвоєння студентами хімічних знань на основі інтегрованого навчання
Висновки до п'ятого
розділуЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДОДАТКИСПИСОК
- Київ+380960830922