Ви є тут

Розвиток музично-педагогічної освіти в Україні (друга половина ХХ - початок ХХІ століть)

Автор: 
Черкасов Володимир Федорович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000575
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. Концептуальні засади розвитку музично-педагогічної
освіти
1.1. Ретроспективний аналіз досліджуваної проблеми
1.2. Теоретичні та методологічні основи музично-педагогічної
освіти
1. Методика та організація дослідження
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ. Розвиток музично-педагогічної думки в Україні
2.1. Науковий аналіз розвитку музично-педагогічної думки
2.2. Науково-дослідна діяльність викладачів музично-
педагогічних факультетів
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ІІІ. Зміст музично-педагогічної освіти в Україні
3.1. Зіставний аналіз навчальних планів з підготовки учителів
музики
3.2. Порівняльна характеристика навчальних програм з
фахових дисциплін
Висновки до третього
розділу
РОЗДІЛ ІV. Основні напрями розвитку музично-педагогічної
освіти в Україні
4.1. Історичні передумови становлення музичної освіти
4.2. Заснування музично-педагогічних факультетів у
педагогічних інститутах у -х роках
4.3.Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти в -х роках
4.4. Основні напрями реорганізації та перебудови музично-
педагогічної освіти у -х роках
Висновки до четвертого
розділу
РОЗДІЛ V. Музично-педагогічна освіта на межі ХХ - ХХІ століть
5. Провідні тенденції підготовки вчителів музики у -х роках
5.2. Основні напрями розвитку музично-педагогічної освіти на
початку ХХІ століття
Висновки до п'ятого
розділу
РОЗДІЛ VІ. Зміст науково-дослідної, творчої, концертно-
виконавської та музично-просвітницької діяльності
6.1. Організація науково-дослідної діяльності студентів у
наукових гуртках та проблемних групах
6.2. Аналіз результативності участі студентів у фестивалях,
конкурсах і олімпіадах
6.3. Форми концертно-виконавської та музично-просвітницької
діяльності викладачів і студентів
Висновки до шостого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК