Ви є тут

Тенденції розвитку ідей педагогічної майстерності вчителя: теорія і практика (середина ХVІ - кінець ХХ ст.).

Автор: 
Лавріненко Олександр Андрійович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000597
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В ІСТОРІЇ СВІТОВОЇ І ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ
1.1. Вплив західноєвропейських гуманістичних та реформаційних ідей ХVІ - середини ХVІІІ ст. на педагогічну діяльність вітчизняного вчителя
1.2. Роль діячів періоду українського національно - культурного відродження у становленні особистості вчителя-майстра (кінець ХVІІІ - друга половина ХІХ ст.)
1.3. Розробка теоретичних засад професійної майстерності вчителя в працях учених кінця ХІХ - середини ХХ ст.
1.4. Педагогічна майстерність як атрибутивна складова підготовки вчителя в поглядах сучасних теоретиків і практиків освітньо-виховної системи
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
СТРУКТУРОТВОРЧІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПРОВІДНИМИ ОСВІТНІМИ ЗАКЛАДАМИ УКРАЇНИ (КІНЕЦЬ ХVІ - ДРУГА ПОЛОВИНА ХVІІІ СТ.)
2.1. Зміст і структура формування педагогічних умінь і навичок у студентів братських шкіл підвищеного типу кінця ХVІ - середини ХVІІ ст.
2.2. Виховання морального ідеалу "наставника-вчителя" у духовній та світській педагогічних системах Києво-Могилянської академії
2.3. Розвиток ефективної мисленнєво-мовленнєвої та комунікативної діяльності учнів духовних шкіл України кінця ХVІІ - другої половини ХVІІІ ст.
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПЕРІОДУ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ВІДРОДЖЕННЯ КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ СТ.
3.1. Складові професійної компетентності випускників національних вищих закладів освіти кінця ХVІІІ - першої половини ХІХ ст.
3.2. Розвиток педагогічних здібностей студентів у навчально-виховному процесі вчительських семінарій і педагогічних курсів - років ХІХ ст.
3.3. Професійно-ціннісні орієнтації у підготовці вчителя жіночими вищими та середніми закладами України - років
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ УКРАЇНИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.
4.1. Теорія і практика оволодіння основами професійної майстерності випускниками педагогічних закладів періоду національно-державного відродження - років
4.2. Формування педагогічної майстерності в учительських та педагогічних інститутах радянської України (-ті - початок -х років ХХ ст.)
4.3. Особливості оволодіння педагогічною технікою в системі практичної підготовки вчителя в - -ті роки ХХ ст.
ВИСНОВКИ ДО ЧЕТВЕРТОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
ІДЕЇ ГУМАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ КІНЦЯ ХХ СТ.
5.1. Розвиток новаторського педагогічного досвіду у формуванні педагогічної майстерності майбутнього вчителя в - -х роках ХХ ст.
5.2. Теоретичне узагальнення та практичне запровадження ідей педагогічної майстерності в Полтавському державному педагогічному інституті імені В. Г. Короленка ( - роки)
5.3. Прогностичне обґрунтування історичного досвіду формування педагогічної майстерності майбутніх учителів в освітніх парадигмах інформаційного суспільства ХХІ ст.
ВИСНОВКИ ДО П'ЯТОГО
РОЗДІЛУ
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК